8 Nisan 2013 Pazartesi

Ahsen bebek dünyaya teşrif eder iken :)

Bugün minik Ahsenim beni çok yordu, ben de onu babasının kucağına atıp biraz uzaklaştım... Sonra şöyle uzaktan bi baktım da hamileliğim, cadı kızımın doğumu vs. gözümün önünden geçiverdi... Anılarımı bide sizinle paylaşayım istedim... 

Kızımın adını doğmadan önce eşimle birlikte kararlaştırdık... Ahsen ismini önceden beri çok severim hatta ismimi değiştirmeyi düşündüğüm zamanlar bile olmuştu hep Ahsen olmasını isterdim... Ama ne tuhaf ki kızıma isim ararken aklıma hiç Ahsen ismi gelmedi... Eşimle bir akşam internetten isimlere bakarken eşim " sen Ahsen ismini çok seversin ilk mail adresinde bile Ahsen var, neden Ahsen koymuyoruz?" dedi ve bide anlamını öğrenince kızımızın adını o gün koymuş olduk :) 

Ahsen: Güzeller güzeli, en güzel demekti... Üstelik Kuran-ı Kerimde de geçen bir isim olması bizi ayrıca mest etti :)

Sonra kızımızın adını bir de ailelerimizle paylaşmak istedik ve onları yemeğe davet ettik... Güzel bir yemeğin ardından eşim yaptırdığı pastayı getirdi ve kızımızın adını ailelerimizle paylaşıp onların da rızasını almış olduk :) Zaten herkes bu ismi çok sevdi ( sevilmicek gibi de değil hani :P :) ) 

İşte pastamız.. :)



Bebeğimin cinsiyetini ilk öğrendiğim gün eşimle hastaneden çıktığımız gibi doğru alışveriş merkezine gittik ve benim daha önceden gözüme kestirmiş olduğum bu kırmızı papuçları aldık <3 onları hep saklıcam :)) kızımın çeyizine koymayı düşünüyorum belki o da bebeğine giydirir ve böylece bu papuçlar nesilden nesilee...... çok mu anane modundayım ^^,



Ve doğum vakti geldi çattıı... Ama benim hazırlıklarım tam değildi... En önemli şeyler yani hastanede gelen misafirlere ikram etmek için hazırlanması gereken kurabiyelerimin siparişini verememiştim! (benim için çok önemliydi :)) Hemen leziz mi leziz sanat eseri gibi pasta ve kurabiyeler hazırlayan  Ebru hanım'ı aradım ve sağolsun beni kırmadı Ahsen hanımın müthiş kurabiyelerini hastaneye yetiştirdi :)) burdan ona tekrar çok teşekkür ediyorum :) 





 Doğumumu Özel Jimer Hastanesinde yaptım ve çok memnun kaldım... Hastane odamızdan birkaç görüntüyle bu yazımızı sonlandırıyoruum :)





4 yorum:

  1. Allah uzun ömür versin...

    YanıtlaSil
  2. amin cumlemizin evladina...

    YanıtlaSil
  3. Her şeyleri pek cici,pek tatlı Ahsen prensesin.
    Ömrü de bereketli,güpgüzel neşe ve huzur dolu olsun inşAllah..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. aminn çok teşekkür ederiz... sevgiler bizden...

    YanıtlaSil