8 Nisan 2013 Pazartesi

Vira Bismillah !



Merhaba!


İlk yazımı yazıyorum ve çok heyecanlıyım... Yoğun istek üzerine ben de blogger furyasına katılmaya karar verdim :) 


Ben düşündüm de acaba neler paylaşabilirim diye? Modayla ilgili şeyler mi?, Giyim mi?, dekorasyon mu?, yemek tarifi mi?  vs. vs. acaba ne? diye... Sonra baktım ki madem hayata kattığım küçük detayları paylaşıcam demek ki içinde herşey olabilir... Benim bloğum da benim gibi çok yönlü bir blog olucak sanırım :))


 Hızlı bir hayat yaşıyorum, içinde bir sürü şey barındıran... Anaokulunda öğretmenlik yaparken hayatımın anlamı biricik eşimle tanıştım, güzel bir nişanlılık dönemi ve arkasından evlilik.. bir baktım ev hanımı olmuşum... sonra bir de baktım anne :) 


Hayat böyle hızlı akıp geçiyor ki, ben de her şeyin tadını doyasıya çıkarmaya karar verdim... Evliliğimin de, anneliğimin de, ev hanımı olmanın da... Bakalım hayat önüme daha ne sürprizler çıkaracak... Kahvemi aldım arkama yaslandım ve merakla bekliyorum... Hayat bana güzel :) 






7 yorum:

  1. Askim,blog sayfan hayirli ugurlu olsun,eminim guzel seyleri paylasaraktan herkese faydali olursun.Seni kocaman seviyoruz.O guzel yemek tariflerini sanirim herkes sabirsizlikla bekliyoorr...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bitanemm çok teşekkür ederim :) ben de sizi kocaman seviyorum <3 :)

      Sil
  2. ne iyi ettinizz,hoşgeldiniz aramıza..:)
    nice güzellikleri paylaşabilmek umudu ile..
    sevgiler yürektenn...:)

    YanıtlaSil
  3. hosbuldum tesekkur ederim :))
    umarim paylasimlarimla ben de guzellikler katabilirim hayata :)
    sevgiler bizden :)

    YanıtlaSil
  4. bu kadar renkli bir hayata bloger acmasan olmazdı zaten takipteyim hoşgeldin sefageldin :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldumm canım çok teşekkür ederim :)) taze bir blogger olarak destekleriniz benim için çok önemli :)

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil